Sista chansen

God morgon!
Från min sida iallafall. Jag vaknade för inte alltför längesen, pinsamt nog.
Men hela kroppen sjunger av julkänsla, och jag kan knappt vänta tills imorgon!

Granen som vi hämtade in igår gör mig dock lite besviken; det saknas otaliga grenar på fel ställen, och det blir väldigt intressant att se hur länge den orkar stå rakt.

Och ikväll blir det till att klä den, men det blir nog bra. Det brukar bli det, iallafall, så jag kan bara hoppas på det bästa!
Hur som helst så är ju julgransklädning ett bra sätt att hålla sig sysselsatt kvällen innan julafton.
Och om jag inte minns helt fel så går Sagan om Ringen på tv ikväll.
Lika bra att titta på den också, så att det inte blir som förra året, då jag var trött, otålig och rastlös.

Nu ska jag ta mig en skinkstut och en kopp kaffe till,
sen ska jag åka in till stan för att inhandla de absolut sista julklapparna.
Underbart!

För övrigt så ska jag också köpa denna bedårande lilla ask, från Åhlens.

Vad jag ska förvara i den vet jag inte, men efter att ha gått och suktats över den

i snart ett år så är det på tiden att jag köper den!



Kommentarer

Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0