Misstänkt magsjuka

Good afternoon, people!

Efter att i en vecka ha gått och hoppats att jag skulle slippa bli smittad med magsjuka krossades förhoppningarna idag.
I och för sig, om det är magsjuka vet jag inte, men frisk är jag defenitivt inte.
Det skulle vara fint om jag blev sjuk till julafton. Just snyggt.
Just my luck.

Östersund idag - massor av snö (more to come), -20 grader och vind.
Man borde hålla sig inomhus.
Vilket är precis vad jag ska göra.
Jag ska bädda ner mig med en yllefilt och en kopp choklad i min soffa,
och hoppas på bättre tider.

Hur som helst, så här ser det ut när man kliver ut genom ytterdörren hemma hos mig idag.
Ingenting man vill mötas av varje morgon.
Iallafall inte när man befinner sig i Jämtland, där vintrarna är näst intill olidliga.





Kommentarer
Postat av: Josefine - Glamourmaman

TACK SNÄLLA!



HOPPAS ATT DU BLIR FRISK SNART OCH ATT DET INTE ÄR MAGSJUKA UTAN BARA NÅGOT TILLFÄLLIGT SÅ ATT DU ÄR KRY TILL JULAFTON!



KRAMAR <3

2009-12-17 @ 21:37:03
URL: http://glamourmama.blogg.se/
Postat av: anna

krya på dig !! hoppas du inte blivit smittad ,



ska vi byta vintertid . för här i Götet är d minimalt med snö .. just i kväll snöa det och va -6 grader . men de kommer la regna bort snart ...vill ha en vit jul !!!

2009-12-17 @ 23:00:13
URL: http://annasaraj.blogg.se/

Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0