Måndag morgon

Jag sitter och dricker kaffe och äter en lussebulle. Det som skulle komplettera det hela skulle då vara en julgran och en liten julsång.

Idag ska barnen på dagiset där jag praktiserar ha luciatåg, och det blir spännande och se om de kan låta bli att dra varandra i håret eller slåss framför de 75 åskådarna som beräknas komma.
Själv nöjer jag mig med lite glitter i håret.
Jag trodde att dessa tider var förbi; att jag inte skulle behöva köpa glitter och öva på julsånger igen.
Men där hade jag fel!
Och det ska bli väldigt mysigt, och jag hoppas att jag får en och annan bild på det hela.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja vad mysigt !!!barn e så härliga när de r dessa tider ....

måste få fråga hur fann du min bloggsida ?

2009-12-07 @ 08:31:57
URL: http://annasaraj.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej! roligt att du skrev i min blogg. Sku va kul att veta hur du hitta dit? :)



Hoppas Luciatåget gick bra! :)

2009-12-07 @ 14:43:19
URL: http://idamatildah.blogg.se/

Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0