Det årliga julpysslet

Ägnade kvällen åt städning och julklappsinslagning.
Det sistnämnda är enligt mig det absolut roligaste julpysslet, och jag skulle inte ha något emot att slå in andra personers julklappar, just för att jag tycker att det är så kul att klippa, tejpa, snöra och ettikettera (jag tvivlar på att det är ett riktigt ord, men det lät bra, så då gör jag det till ett ord).
Nisse och Charlie hjälpte ju till de också; Nisse låg i en påse och prasslade på, medan Charlie sprang runt på mor och utnämnde hennes nacke till toalett. Då vill jag även påpeka att hanråttor kissar nästan hela tiden, vare sig de står stilla eller springer.

Nu ska jag gå ut en sväng, sen ska jag gå och lägga mig.
Möte på Arbetsförmedlingen imorgon, dock bara informationsmöte och hur jag söker till barn och fritid i en annan kommun.
Wish me luck!









Kommentarer

Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0