Brittany Murphy

Som de flesta antagligen redan hört så är Brittany Murphy död.
Hennes mamma hittade henne livlös i duschen i hennes hem igår eftermiddag.

När jag först hörde det så reagerade jag inte just för att det var Brittany som hade dött, utan för att det var en kändis som inte längre fanns.
Vi vet ju alla hur hysterin stiger oklanderligt fort när något sånt här har hänt.
Men efter en stund kom jag och tänka på hur bra skådespelerska Brittany Murphy var, och hur många filmer man har sett henne i.
Hon var skitbra, rent ut sagt.

I vanliga fall så skulle jag inte klicka upp artiklar på expressens hemsida ang detta, det räcker med att jag vet vad som har hänt.
Men det är en sak som jag tycker är riktigt, riktigt skum, och jag kommer garanterat att följa detta framöver.

Tydligen så vill inte Brittanys man, Simon Monjack, att hennes kropp ska obduceras.
Iallafall så har han enligt ett flertal källor uttalat sig om det.
Att hon led av drogmissbruk har erkännts, men jag vet inte om någon någonsin har förnekat det.
Hennes familj försökte övertala henne att skaffa hjälp, men talat för döva öron.

Men jag kan inte släppa att hennes man inte vill att det utreds.
Som jag ser det så finns det ju ett flertal orsaker, men jag tror mest på dessa;

antingen skäms han över sin bortgågna frus beroende (även fast praktiskt taget alla vet om det nu).
Eller så hade hennes död helt enkelt ingenting med hennes beroende att göra.

Och som sagt, jag kommer följa det här stenhårt,
så bli inte förvånade om det dyker upp ännu ett inlägg inom samma ämne här på bloggen.

http://www.expressen.se/noje/1.1820986/brittany-murphy-hittades-dod-i-duschen





Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Ja, den blev ganska fin, jag är nöjd ;)

2009-12-21 @ 21:03:10
URL: http://sofiaericsons.blogg.se/
Postat av: Danielle Hansevall

sv: he! nu kikar jag in på din blogg

och jag tkr den verkar jätte härlig!

grym fin design har du också! :)

kram!

2009-12-21 @ 23:13:18
URL: http://lifeofdanni.blogg.se/
Postat av: Anny

intressant blogg du har. rolig att läsa:)

Hur hitta du min blogg förresten?

ha de bra =) /Anny

2009-12-22 @ 02:53:58
URL: http://annybanny.blogg.se/

Kommentera detta inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0